Topweekend - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anke - WaarBenJij.nu Topweekend - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anke - WaarBenJij.nu

Topweekend

Door: AnkeZegers

Blijf op de hoogte en volg Anke

10 Juli 2012 | Zambia, Livingstone

Hallo allemaal,

Super leuk dat jullie me allemaal volgen!

Ik zal jullie even mijn TOPWEEKEND vertellen.
Zaterdag was mijn relaxdagje, heerlijk aan het zwembad gelegen, mijn was gedaan en ik heb de markt hier bezocht, Echt een super markt! Geen supermarkt maar een SUPER markt. Het heet de Curio market en daar verkopen ze allemaal handgemaakte spulletjes, echt een mooi gezicht. Mam en pap ik heb al een souveniertje voor jullie!

Zondag ben ik met een clubje van 9 mensen gaan raften. Wowww echt supervet! Ik ben als enigste de hele reis in de boot gebleven, en ik had clean up duty (zo noemt een meisje hiet het). Ik moest steeds alle mensen terug de boot in trekken, wat heeel zwaar was! Maar het was echt super leuk! '

Daarna hadden we de sunset cruise, een boottocht met gratis eten en drank. Ook erg leuk! Onderweg zijn we nijlpaarden en olifanten tegen gekomen!

We waren echt met een gezellig groepje en dat maakt echt de hele dag goed haha!

Vandaag was een super leuke dag op school, in de ochtend kwamen de jongens die sport vrijwilligerswerk doen gymles geven aan mijn klas, dit was echt super leuk en heb echt een betere band met de klas gekregen! Ik heb alle spellen meegedaan, en daardoor ook mijn schoen gebroken haha. Alle kinderen riepen steeds Miss Teacher join our team!! Super leuk om te horen haha.

Morgen ga ik weer naar het afterschool programma, wat heel leuk is aan dit programma is dat als we weggaan dus alle kinderen achter de bus aanrennen, maar wat ik vergeten was te zeggen is dat ze allemaal roepen Muzungu bus.. (dit betekend blanke bus).

Ik heb er erg veel zin in!

Ik heb helaas nog geen foto's van mijn klas omdat de mensen hier heel gevoelig zijn over foto's.. Je moet echt de juste tijd weten.

Nouuuu ik spreek jullie snel weer, ofja.. ik typ snel weer wat en ik ga een poging doen de foto's te plaatsen!

xx

  • 10 Juli 2012 - 18:25

    Nikky:

    Zusterlief!!!!!!!
    Ik heb hardop gelachen om je verhaal! Ik zie het helemaal voor me en ik hoor het je allemaal zeggen haha.. Het past helemaal ;).
    Blijf er van genieten!!
    Heel veel liefs en zelfs een denkbeeldige knuffel ;) ..

  • 10 Juli 2012 - 18:57

    Wilma:

    Ik heb je net live gesproken. Je klinkt net zo enthousiast als je schrijft. Super...
    Ik ben erg benieuwd naar je foto's van het raften. Jammer dat je ze moeilijk kunt plaatsen. Hopelijk lukt het morgen.
    Ik denk dat je tijd te kort komt.
    Liefs en heel veel knuffels van ons allebei.

  • 10 Juli 2012 - 18:58

    Karlijn:

    Hej Anke!

    Super vet! Echt lijpe om te raften lijkt me! Echt nijlpaarden en olifanten! Kon je geen baby olifant voor me meenemen! Hahah! Grapje!:) ik vind het echt leuk om te horen dat je het na je zin hebt! Miss teather! Geweldig! Is ook echt iets voor jou vind ik!

    Geniet er van! Al benieuwd naar het nieuwe verhaal!

    Cxxxx karlijn

  • 10 Juli 2012 - 19:25

    Janneke:

    heee ankie
    mooi om al je verhalen te lezen kijk al uit na de volgende
    heel veel plezier en geniet ervan !!
    liefs xx

  • 10 Juli 2012 - 20:14

    Ans:

    Zo ver weg en door internet zo dichtbij...raften lijkt me prachtig om te doen en je bent er goed in als je in de boot kunt blijven zitten! Wel miss teacher, geniet ervan en maak er een geweldige tijd van!

  • 10 Juli 2012 - 20:19

    Anouk:

    Ha die Anke,

    Wat weer een verhaal.
    Ik zie het helemaal voor me. Jij als captain in de boot en de helpende hand voor een aantal drenkelingen !!! Hihi, wat zullen jullie een schik hebben gehad.
    Ik blijf het knap vinden wat jij allemaal doet aan de andere kant van de wereld. Dat wordt nog een lastige opgave om straks afscheid van je kindjes te nemen. Je hoeft mij niet te overtuigen hoe dat jij voor die klas staat en met de kinderen omgaat. Dat is iets wat op je lijf geschreven staat.
    Blijf genieten Anke en blijf ons vermaken met leuke verhalen.

    Groetjes Anouk

  • 10 Juli 2012 - 21:21

    Loes Jacobs:

    Ha Anke,

    Je verhalen klinken echt super! Erg leuk om te lezen en ik ben ook erg benieuwd naar alle foto's.
    Geniet maar flink van al je avonturen! De tijd zal voorbij vliegen!

    X Loes

  • 10 Juli 2012 - 21:26

    Wil:

    Hey Anke,

    Klinkt allemaal super, volgens mij heb je het heel goed naar je zin.
    Geniet d'r van! Ik blijf je verhalen volgen.

    Grtz Wil

  • 11 Juli 2012 - 08:28

    Marieke:

    Heel gaaf allemaal Anke!!! Ik ben jaloers!
    Hier regent t en zien we alleen wilde konijnen.. verschil moet er zijn ;)


  • 11 Juli 2012 - 10:33

    Debby:

    Hej Anke, Geweldige ervaring lijkt me!! Super om te lezen allemaal en mooie foto's.
    Ik ben erg benieuwd naar je volgende verslag. Geniet ervan;)

    xx Liefs, Debby

  • 11 Juli 2012 - 16:13

    Carmen:

    Wat een leuke verhalen om te lezen.
    echt super gaaf.
    Geniet er lekker van

    Groetjes Carmen

  • 11 Juli 2012 - 16:13

    Carmen:

    Wat een leuke verhalen om te lezen.
    echt super gaaf.
    Geniet er lekker van

    Groetjes Carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Vrijwilligerswerk met Activity International

Recente Reisverslagen:

24 Juli 2012

Op naar mijn laatste weekje

18 Juli 2012

Chobe Safari

13 Juli 2012

Op naar het weekend

10 Juli 2012

Topweekend

06 Juli 2012

De eerste week
Anke

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 928
Totaal aantal bezoekers 24641

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 23 Maart 2015

New Zealand..

02 Juli 2012 - 30 November -0001

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: