Aftellen! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Anke - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Anke - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Anke

09 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Halloo lieve mensen

Nouu dit is waarschijnlijk mijn laatste verslagje vanuit Nieuw Zeeland. Het aftellen is begonnen..

Over twee weken stap ik op het vliegtuig om de 25ste aan te komen op Schiphol. Ondanks dat ik hier de tijd van mijn leven gehad heb kan ik niet wachten om naar huis te gaan en mam, pap, nikky, bram en mijn vriendinnen weer te zien!

De tijd hier is voorbij gevlogen, het voelt bizar om er bijna afscheid van te moeten nemen. Ik heb de meest geweldige mensen onmoet en de meest mooie dingen meegemaakt. Iets wat ik voor altijd met me mee zal nemen.

Nu heb ik besloten om de laatste weken te genieten van Auckland. Ik wil hier niet weg gaan met het gevoel dat ik iets niet gedaan heb. Daarom ga ik mijn laatste weken lekker wat dingen in de omgeving van auckland bezoeken. Ik ben nog aan het twijfelen over wat ik precies allemaal wil doen. Maar dat zie ik vanzelf wel!

Vandaag staat er in ieder geval al weer iets op de planning! Samen met Veerle ga ik de skywalk doen op de skytower. Dat betekend dus dat we op de rand van de skytower gaan wandelen! Heb er erg veel zin in maar is ook wel weer spannend haha. Jullie zullen de foto's morgen wel op facebook zien staan!

Binnenkort komen Karlijn en Danielle ook nog naar Auckland, dus kan alvast beetje bijgepraat worden over alle roddels in Venray en omgeving haha! Lijkt me erg gezellig om hun hier , in toch een beetje mijn tweede thuis, te laten zien!

Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn schoolwerk. Met mijn stage ben ik al klaar! Ik blijf wel nog twee dagen in de week in het hostel werken zodat ik nog gratis kan verblijven! Daarnaast vind ik het veel te gezellig om daar al mee te stoppen.

In de afgelopen weken heb ik eigenlijk vooral veel aan school gewerkt. Heb bijna alles af, nog even het een en ander afronden en dan kan ik dat ook weer afsluiten!

Voor al die lieve mensen die mij kaartjes gestuurd hebben met kerst, mijn verjaardag of gewoon zomaar! Super bedankt! Is echt super om hier kaartjes te krijgen van jullie!

Ook jullie reacties op mijn verslagen vond ik echt super fijn, dus ook daarvoor bedankt!

Ik zie jullie snel!!!

Liefs Anke

  • 10 Maart 2015 - 07:09

    Bram:

    Geniet inderdaad nog heerlijk van je laatste weken. En dan genieten we daarna lekker in Nederland door! Trouwens mooie foto's van die wandeling op de Skytower! Mooi uitzicht zeg.
    Tot snel! :)

  • 10 Maart 2015 - 11:06

    Esther Zegers:

    Ha Anke

    Ik heb je verslagen met veel plezier gelezen en één ding is zeker
    War heb jij genoten daar aan de andere kant van de wereld.
    Dit nemen ze je niet meer af...
    Geniet nog van de laatste weekjes daar!!!!

    Groetjes Esther

  • 10 Maart 2015 - 17:29

    Nikky:

    Aaaaaahhh... het is echt bijna zover! Nog een skype-sessie en dan zien we je weer in het echt :D.
    Ik heb er heel veel zin in!!

  • 11 Maart 2015 - 12:15

    Anouk:

    Lieve Anke,
    Wat fijn om te lezen dat je toch weer graag naar huis wilt komen.
    Van de zon naar het redelijke weer in Nederland.
    Maar al die mensen die op je zitten te wachten zullen er zeker voor zorgen dat je warm zult worden ontvangen.
    Ze gunde het je van harte om deze mooie reis te maken maar zijn oh zo blij dat je weer thuis komt.
    Deze ervaring zul je nooit vergeten!
    Ook wij tellen stiekem de dagen af en zien je snel weer een keer in Merselo.
    Geniet daar nog effe en dan met een voldaan gevoel beginnen aan je terug reis.

    Dikke kus Anouk

  • 11 Maart 2015 - 20:20

    Herman En Tiny Zegers:

    Hello ENKIE
    Jazeker hebben wij genoten van jouw gezellige verhalen, jazeker zijn we benieuwd hoe je er uit ziet straks, hoe was dat ook weer eens, vreemd dat je ver weg bent en toch dicht bij bent gebleven, we denken te weten dat je meer als buitengewoon genoten hebt van daorguns, jouw rugzak zal te klein zijn om alles in mee te brengen, maar je hebt vast ergens een plek waar dit allemaal toch mee naar ons Mersele genomen worden.
    Wij zien je over enkele weken weer gewoon door het dorp fietsen, gewoon weer een korf maakt in het geel/zwart, gewoon weer auto rijdt in een grijze bus, gewoon weer friet eet bij Chrisje, gewoon weer goeje dag zegt tegen ons en al die andere...Enkie, welkom weer terug, en dan is het weer gewoon op z`n Nederlands..ANKE.
    gr Tiny en Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, New Zealand

Anke

Actief sinds 02 Maart 2012
Verslag gelezen: 2418
Totaal aantal bezoekers 24596

Voorgaande reizen:

29 Juli 2014 - 23 Maart 2015

New Zealand..

02 Juli 2012 - 30 November -0001

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: